torsdag 19 juni 2008

Midsommar

Jäkla skit att Sverige förlorade igår! De var i och för sig inte värda att gå vidare med tanke på hur de spelade...

Får fokusera på midsommarfirandet nu i stället! För vår del blir det Västkusten, som vanligt! Dessvärre ska väl vädret inte bli det bästa men med gott humör och trevligt sällskap blir det nog trevligt i alla fall.

Går in i vecka 11 idag... Tiden går fort men nu vill jag gärna vara i vecka 13 så jag kan berätta för arbetskamrater och vänner. Familjen vet ju om men ingen annan. Börjar kännas jobbigt att försöka dölja magen hela tiden. Den syns verkligen nu och mina jeans kan jag inte knäppa längre... Tur att det är sommar och att jag har en del kjolar hängandes i garderoben.
På tisdag ska jag träffa läkaren på barnmorskeavdelningen. Vet inte så mycket om vad som kommer ske då men någon sorts undersökning blir det väl.

Har bokat tid för ultraljudet oxå! 22 augusti blir det! Dit är det riktigt långt... Hade varit skönt att få kolla så allt står rätt till någon gång mellan läkarbesöket och ultraljudet oxå!

Nä nu får jag nog återgå till jobbet! Lite svårt att koncentrera sig idag när man har en ledig långhelg framför sig. =)

Puss

Inga kommentarer: