måndag 2 mars 2009

Måndag

Ny vecka! I morgon är det dax för lilltjejens två-månaders kontroll på BVC med läkarkontroll. Spännande! Vet inte riktigt vad de kollar men hoppas allt är bra. Var där i torsdags och kollade henne oxå, då hon hade förstorade lymfkörtlar i nacken.. Berodde förmodligen på att hennes imunförsvar jobbar för fullt och att hon förmodligen har en infektion i kroppen. Det har inte brutit ut något än så jag hoppas hon klarar sig. Nu har hon fått uslag på armarna i stället. Ska be läkaren kolla på det i morgon. Tills dess smörjer jag in henen med Miniderm.

Jag själv fick ok på återbesöket hos min barnmorska i torsdags oxå! Var inte så trevligt men skönt att allt hade läkt ordentligt!! Fick prata lite om förlossnignen oxå och jag sa att jag känner mig smått nervös inför nästa barn eftersom denna förlossnignen gick så himla fort. Vill ju helst inte föda hemma i hallen...

Nu sover lillan en stund så jag tänkte passa på att läsa lite bloggar!

Inga kommentarer: