onsdag 1 april 2009

Lillfisen sover!

Oj vilken utveckling vi haft här på bara några dagar! Lillfisen suger nu på tummen och i natt har hon sovit hela natten, i sin egen säng dessutom!!! De sista nätterna har hon fått mat 1 gång men inatt sussade hon så sött ända till klockan sju i morses! Herregud vilken skillnad! Tacka vet jag tummen! Det kanske inte är det ultimata att hon suger på tummen men man märker nu att hon verkligen använt mig som napp. Nu klarar hon sig utan mat i ca 4 timmar på dagen jämfört med två timmar för bara några dagar sen. Halleluja moment!

1 kommentar:

Lola sa...

Va bra att hon har börjat sova lite mer nu! Har du ammat länge?

Jag försöker passa på att sova nu när jag inte har någon annan att tänka på men det har blivit svårt med den här magen o allt...aldrig får man ro!

Vi kanske kan träffas o fika sen när min dotter kommer :-)

Kram Lola