tisdag 5 maj 2009

BVC nästa

Idag är det dax för lillans 4-månaders kontroll. Hon blir inte 4 månader förrän på fredag dock.
Ska med föräldragruppen till biblioteket först. De ska presentera sin verksamhet. Antar att de har sagostunder och liknande.
Inget vidare väder här idag... Skulle helst bara vilja hålla mig inomhus men icke. Känner mig inte helt hundra idag. Började igår med lite halsont och idag likaså. Passade på att sova innan när lillan tog sin förmiddagsnap. Kanske är så att sömnbristen börjar ta ut sin rätt....

4 kommentarer:

Nettan sa...

Blir full i skratt när jag ser vilka tider du bloggat...jag får skäll av mina när å kära när dom ser att jag suttit uppe på nätterna... hahahah kolla gär na in hos mig!!!

nettan sa...

mrsnatten.blogg.se

Anna - Starwoman sa...

Tack snälla för din fina kommentar hos mig. Blir jätteglad när folk gillar min blogg så klart =)

Hoppas dte gick bra på BVC idag!

Kram
Anna

Sandra sa...

Nettan: Är nog någon inställning som är fel hos mig... Är ingen nattmänniska alls.... Ska försöka fixa till det =)

Anna: BVC besöket gick kanon!